پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای کندلوس استان مازندران۴۰ اسلاید

توضیحات مختصر محصول

این مجموعه ، ره آورد هم صحبتی با مردم مهربان سرزمین سرسبز مازندران است و از شادیهای مردمی گفت و گو دارد که در راه دوستی سراز پای نشناختند و تن خاکی را پل پیروزی دوستان ساختند و با دوست پیمان بستند و تا پای جان بر سر پیمان نشستند و از گلوله هراس انگیز دشمنان برخود نلرزیدند . بنابراین در بخش پروژه روستای سایت وبکا قصد داریم پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای کندلوس استان مازندران در قالب ۴۰ اسلاید جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز کنیم .

هماهنگی این روستا با طبیعت اطراف خود من را بر آن داشت که به گردآوری و آداب و رسوم،  نحوه شکل گیری و عناصر تشکیل دهنده روستا بپردازیم. باشد که آیندگان ما بدانند که نیاکان آرزومند ما به برگزاری کدامین آیین دل انگیز ، دست افشانی و پای کوبی می کردند و با کدامین باورها ، شب تاریک زندگی را به صبح روشن می آورند و این تحقیق ، گزارش گوشه ای از زندگی اجتماعی مردمی از این آب و خاک است .

شاید گمان برده شود که آنچه در این مجموعه آمده، برآنچه در دیگر روستاهای ایران می گذرد امتیازی دارد و به همین دلیل جلب نظر کرده است . البته چنین نیست کندلوس هم مانند هزاران دهکده دیگر این کشور است که زمینش را با خیش شخم می زنند و بر سر تقسیم آبش همیشه دعواست و مردمش بندرت برسر مسئله تفاهم دارند . پرداختن به این دهکده فقط به سبب خود زیستی مجموعه و هماهنگی آن با طبیعت است .

نمایش بیشتر
دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0 امتیاز کلی : 0.0 توصیه خرید : 0 نفر
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای کندلوس استان مازندران۴۰ اسلاید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

۱۲,۹۰۰ تومان