پاورپوینت بیوگرافی و زندگینامه تادائو آندو معمار ژاپنی 42 اسلاید

توضیحات مختصر محصول

زندگینامه آندو

آندو خود معمايي است ، هيچ كس اطلاع دقيقي از زندگي شخصي او ندارد . حتي جاي ترديد است كه از دانشگاهي فارغ‌التحصيل شده باشد . آنچه از او مي‌دانيم آن كه ، متولد اوزاكا در سال 1941 است.

آندو مردي است كه در كشور خود در اوج موفقيت است و در سالهاي اخير به عنوان يك نيروي فرهنگي در دنيا پديدار شده است . جايزه معماري پريتزكر به طور رسمي در قصر تريانون كبير در ورساي فرانسه به او اهدا شد . ترديد كمي وجود دارد كه همه در دنياي معماري ، از كار او آگاه نباشند . فضاهايي با بتن كه كاملاً منحصر بفرد هستند و به طور دائم اجازه تغيير الگوهاي نور  و باد را در همه بناها از خانه‌ها و مجتمع‌هاي آپارتماني گرفته تا عبادتگاهها ، موزه‌ها و مراكز تجاري ارائه مي‌دهد .

آندو در كودكي اكثر وقتش را در مزارع و خيابانها گذراند . از سن 10 تا 17 سالگي او وقتش را صرف ساختن مدلهاي چوبي از كشتي‌ها و هواپيماها كرد و اين حرفه را از نجاري كه روبروي خانه آنها بود فرا گرفت . بعد از يك دوره كوتاه مشت زن بودن ، آندو خودآموزي‌اش را بوسيله شاگردي نزد چندين شخص شايسته مانند طراحان و طراحان شهري براي مدت كوتاهي آغاز كرد .

شیوه های فکری و مشخصه های معماری نادو آندو

توجه عمدة او ، بر تلفيق فرم‌هاي مدرن با مفاهيم و شيوه‌هاي سنتي ژاپن استوار است . به بيان دقيق‌تر ، هدف او تغيير معناي طبيعت از گذرگاه معماري است . مصالح معماري آندو ، بتن خام ، خورشيد ،  آسمان ، سايه و آب است ؛ يا به عبارت بهتر ، فضا . تأكيد او بر اين نكته است كه استفاده‌كنندگان از بنا بايد طبيعت را تجربه و احساس كنند و اينها همه ريشه در سنت منطقه‌اي زيست‌گاه او _ يعني كانزايي _ دارد : كانزايي كه در تمامي آثار او جاي پايي دارد . در سالهاي 1978،88 و 90 ميلادي به سمت استاد دانشگاههاي يال آمريكا، كلمبيا و هاروارد انتخاب شد.

نمونه ای از کارهای یگانه انگارآندو

فهرست مطالب

  • زندگی نامه
  • تعریف پست مدرن
  • شیوه های فکری و مشخصه های معماری تاندو آندو
  • بررسی نمونه یک
  • بررسی نمونه دو
نمایش بیشتر
دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0 امتیاز کلی : 0.0 توصیه خرید : 0 نفر
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت بیوگرافی و زندگینامه تادائو آندو معمار ژاپنی 42 اسلاید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

۴,۹۰۰ تومان