پاورپوینت بررسی نمونه خارجی استادیوم توکیو 16 اسلاید

توضیحات مختصر محصول

اين عرصه ي عظيم ورزشي كه در نزديكي ناحيه شينجوكو قرار دارد، دارای طرحی پویا وپیشرفته می باشد این استادیوم دارای یک سقف جمع شونده میباشد که در بخشی قسمت هایش حالت کشسانی دارد.همچنین ظرفيت حضور 80 هزار نفر تماشاگر و قابليت جابجايي قسمت هاي نشيمن(صندلی های جمع شونده) به نزديكي زمين براي مسابقات راگبي و فوتبال را خواهد داشت؛ با اين طراحي و همچنين سقف جمع شو براي اجراهاي روباز، اين استاديوم جهت ميزباني انواع رويدادهاي ورزشي و فرهنگي بسيار سازگار و مناسب خواهد بود.

این استادیوم همچنین دارای تراس در پشت بام و بالکن هایی است که تماشاگران را قادرمیکند هم فعالیت های درون سالن و هم مناظر ژاپن را ببیند.

زاها حدید که طرحهایش عموما ساختارشکنانه و ارگانیک است دو سال پیش در مسابقه‌ای که برای طراحی استادیوم ژاپن برگزار شده بود، نفر اول شد ولی طرحی که برای این پروژه ارایه داد، در تیرماه توسط نخست وزیر ژاپن، «شینزو آبه»مردود اعلام شد. ژاپن بودجه‌ی ۱٫۳۱ میلیارد دلار برای ساخت استادیوم المپیک در نظر گرفته بود و تحقق طرح تیم زاحا حدید برای این کشور منطقی نبود. طرح این معمار که به سبک سفینه فضایی بود به دلیل افزایش تصاعدی هزینه ها و اعتراضات مردم، متوقف گشت.

نمایش بیشتر
دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0 امتیاز کلی : 0.0 توصیه خرید : 0 نفر
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت بررسی نمونه خارجی استادیوم توکیو 16 اسلاید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

۳,۹۰۰ تومان