پاورپوینت ارگونومی فضای بازی بچه ها 21 اسلاید

توضیحات مختصر محصول

آفتاب ، چمن ، گل ، شن و ماسه كودكان را تشويق به تحرك و بازي مي كند. مهمترين هدف هنگام احداث فضاهاي بازي ايجاد فضاهايي سالم با ابعاد كافي براي اين منظور مي باشد . دنيايي مخصوص كودكان كه با منطق ، خواسته ها ونوع فعاليت آنها مطابقت داشته باشد. كودكان خطر را احساس نمي كنند به همين دليل تامين امنيت نخستين اصلي است.

كه در احداث اين فضاها بايد در نظر گرفته شود . در اين جزوه بحثي كلي در مورد انتخاب محل ، كف سازي و… استفاده ارائه گرديده است .بديهي است جزئيات كاربردي در زمينه وسايل بازي جزو مسايل فني مي باشد .

انتخاب مکان

اولين قدم در طراحي فضاهاي بازي مشخص نمودن محل زمين بازي است كه در چه قسمتي از فضاي سبز مورد نظر قرار گيرد اگر پارك همسايگي باشد زمين را طوري انتخاب مي كنند كه در معرض ديد والدين آنها از منازل اطراف باشد .

البته اين نوع زمين بازي مخصوص كودكان زير 6 سال در فضاهاي بازي احتمالاً مي توان يك كلبه يا يك پناهگاه   (حفاظ ) در مقابل بار ان و همچنين دستشويي ، آبخوري و فروشگاه عرضه مواد غذايي احداث كرد در غير اينصورت بهتر است زمين را نزديك به اين امكانات انتخاب نمود .در انتخاب محل بايد آفتاب ، سايه و باد را در نظر گرفت.

ایمنی سازی فضای بازی کودکان

کودک شما در حال رشد است و کم کم  احساس می کند که دیگر یک کودک نیست ؛  او می خواهد قدرت خود را آزمایش  کند و استقلال تازه شکفته خود را با دویدن ، پریدن و بالارفتن به نمایش بگذارد.

زمین بازی محل مناسبی برای این احساس اوست که خطرات زیادی در این مکان ها پنهان است  این مکان ها گوشه های تیز ، سطوح سخت ونا هموار به چشم می خورد. بروی وسایل بازی نقاط برجسته ، گوشه ها و لبه های تیزی وجود دارند که باعث برش و یا سوراخ شدن پوست کودکان میشود .

این گوشه های تیز باید از بین بروند و حذف شوند و لبه های فلزی باید با استفاده از محافظ های مخصوص و تجهیزات ایمنی  محافظت شوند. همچنین باید دقت شود که سطوح چوبی باید صاف و بدون تراشه باشند. به لبه های جدول که معمولاً در کنار محوطه محل های بازی هستند بسیار توجه کنید .

فهرست مطالب

  • مقدمه

  • انتخاب مکان

  • کف زمین بازی

  • آب در زمین بازی

  • جنس وسایل بازی

  • ایمنی سازی فضای بازی کودکان

  • ایده هوشمندانه در طراحی فضای بازی کودکان

نمایش بیشتر
دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0 امتیاز کلی : 0.0 توصیه خرید : 0 نفر
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت ارگونومی فضای بازی بچه ها 21 اسلاید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

۳,۹۰۰ تومان