پایان نامه مجتمع تجاری تفریحی – بازار

پایان نامه مجتمع تجاری تفریحی – بازار در قالب فایل PDF

مطالعات بازار در قالب ۱۱۹ صفحه

عناصر شکل گیری بازار از زمانی شروع می شود که انسان موفق به تولید محصول بیشتراز نیاز خود می گردد که در ابتدا به صورت موقت بوده و به تدریج از حالت موقت به دایمی و دارای ساختار معماری تبدیل گردید و محل اجتماع داد و ستد شد. معماری و نحوه ی شکل گیری فضاها و مجتمع های زیستی در ایران در طی دوره های مختلف تاریخی منطبق با شرایط فرهنگی ، اجتماعی، بومی و اقلیمی بوده است. بازارهای ایران نیز در همه ی شهرهای آن ع م د تا از دو حالت خارج نبود. حالت اول : د ق ی اق بر مبنای این بوده است که اکثر محله های شهر بتوانند به بازار دسترسی داشته باشند .حال دوم :در این حالت کل یا بخشی از بازار یک شهر در دوره ای خاص وبه دستور حاکم یک دوره منطبق بر طومارهایی که در نقشه کشی آن دوره در آرشیوها موجود بوده و به دستور حاکم توسط معماران ترسیم شده به گونه ای ساخته که بتواند نزدیک ترین دسترسی را به دژ اصلی شهر وکاخ محل زندگی حاکم داشته باشد. عناصر مختلف بازار عبارتند از: راسته ، رسته ، دالان ، سرا یا خان ، خانبار ، تیم یا تیمچه ، قیصریه و دکان که تعریف هرعنصر در داخل متن داده شده است.

فهرست مطالب :

00 001 002

tel.webca.ir مطالب سایت وبکا را در کانال تلگرام وبکا دنبال کنید ♥

 

مشخصات فایل مورد نظر :

 

قیمت ۷۰۰۰۰ ریال به حروف هفتاد هزار ریال

نوع فایل : PDF
حجم فایل : ۱۰.۷ مگابایت

 

 

 

راهنمای خرید:

بعد از کلیک بر روی دکمه خرید فرمی ظاهر میشود که باید مشخصات و ایمیل واقعی خود را وارد کنید.


توجه داشته باشید که از ایمیل واقعی خود استفاده کنید.چون لینک دانلود به این آدرس ایمیل خواهد شد. ( ایمیل را بدون www وارد کنید)


بعد از تکمیل فرم دکمه خرید را بزنید تا به صفحه بانکی هدایت شوید.


خرید از طریق تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب امکان پذبر میباشد .


در صورت مشکل در پرداخت از طریق صفحه
تماس با ما و یا با شماره ۰۹۳۰۵۷۴۱۲۰۰ میتوانید با ما در ارتباط داشته باشید .

با تشکر مدیریت سایت وبکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *